Stránky

nedeľa 1. apríla 2012

Internet ako Zdroj v Tématike Prežitia

Internetové Zdroje k Tématike Prežitia

V dnešnej dobe je ideálnou náhradou kníh internet. Dnes je všade- v kaviarňach, námestiach, mobiloch, domácnostiach, úradoch, jednoducho skoro všade kde sa dá. Ak sa pozrieme čo bolo pár rokov dozadu tak zistíme že tomu bolo úplne ináč. Internet na mobile? Áno, za ťažké peniaze a tak pomalý že len stránka google sa objavila po 10tich minútach čakania. Toto čo som povedal má trošku hlbší význam a odbáča to od témy ale predstavme si kde sme boli pred dvesto rokmi. Kde boli telefóny a elektronika celkovo? Nikde avŠak práve priemyselná revolúcia nám postupom času tie telefóny doniesla. Ste štastní? Ja nie. Prečo? Pretože je to súvislý zdroj negatívnych elektromagnetických vĺn ktoré mi vymývajú mozog lepšie ako prime time v súkromnej televízii. Vráťme sa raďsej späť k internetu. Každá minca má dve strany a tak tomu je aj s internetom. Všetko zlé je na niečo dobré a aj keď je tam tona balastu, dá sa tam nájsť aj slušný zdroj informácii ktorý poslúži vyriešiť a nájsť odpovede na naše otázky a problémy aj keď pre mňa vždy bude hodnotnejšia kniha ale rád robím výskum a štúdium cez rôzne videá, blogy, stránky a podobne. Naučil ma veľa grifov ktoré používajú ľudia na druhom konci sveta a to znamená naozaj veľkú pomoc. Myšlienka tohto spojenia a vytvorenia nových nápadov je krásna, ale vždy to tlmím ako sa dá. Spolieham sa na pár zaučených grifov nie na milión spôsobov. Dobrý zálesák vie urobiť oheň 15timi spôsobmi, ale nie tristo neefektívnymi pohybmi. Tým sa znova opieram o hodnotu zdrojov ktoré treba každým okamihom preverovať. Môžem taktiež povedať že tento blog (ani neviem na kieho frasa som si ho urobil pretože nenávidím korporácie a budú vedieť o mne viac a viac týmto spôsobom) nemusí byť relatívnym zdrojom informácii, ale vždy sa dá niečo z toho zobrať a urobiť si vlastný názor a využiť nejaký ten prvok čo som tu spomenul. Ja sa skôr zaoberám teóriou a prax si nechávma pre seba. Hovorím tu svoje názory na spoločnosť, internet a otázky prežitia. Neskôr sa možno priblížim viac aj k tej praxi robením inštruktážnym článkom na jednoduché základy napríklad robenia ohňa a podobne, ale ten ostatok si treba vylepšiť osobne. Ako som už spomenul v predošlom článku, táto problematika je naozaj široký pojem. Späť k internetu. Mínus internetu je ten že niesme priamo v kontakte s tým čo nám to v tom (napr.) videu hovorí. Ďalšia vec je tá že pokiaľ nemám 400G mobilný hyperduperlooper inernet v lese tak si môžem tie videá pozerať akurát tak v pohodlí domova a to často nestačí. Sám viem ako tomu bolo v minulosti. Keď som pozeral video o robení luku tak som si myslel že veď áno chytím tak ako on a urobím to a je to. Pravda je však iná a trpká a to v tom zmysle že je to iný pocit mať v ruke ten kus dreva a nôž a urobiť to bez chybičky a dokonalo. samozrjeme luk na prežitie môže byť dočasný zo živého dreva ten je taký na rýchlo, ja som robil z vysušeného a snažil som sa urobiť "majstrovký" kus. Všetko chce veľa tréningu a opakovanie je mater múdrosti. Tým chcem naznačiť že..."dobre, pozriem si toto video, ale zajtra to idem trikrát vyskúšať do hory." Moje príslovie ktoré je mixom asi piatich už vytvorených znie: "100krát na papieri, raz naživo s rukami." Týmto sa presne môžme ujistiť že daný grif naozaj funguje alebo nefunguje, prípadne pri akých podmienkach funguje. Presne tak, internetový blog o prežití v lese je niečo ako pozerať futbal v televízii zo šálom môjho obľúbeného tímu na krku namiesto toho aby som si ho išiel zahrať von. Jednoducho spite v tom lese aby ste si na to zvykli. Začnite pre mňa za mňa na balkóne alebo na záhrade, na trávniku kde serie Váš pes. V ďalšom článku rozoberiem tvrdosť a bojové umenia ktoré som robil a čo som všetko študoval.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára