Stránky

utorok 3. apríla 2012

Bojové Umenia Plus Odbočka Časť 2

Ako som teda sľubil dnes robím pokračovanie o bojových umeniach. Tak ma napadlo že si musíme vyjasniť moju filozofiu- čo mi to dáva okrem fyzickej vyťaženosti a tvrdosti. Pre mňa bojové umenie znamená životnú cestu. Tréningy sú niečo čo ma testuje. Samozrejme sa veľa toho na tréningoch naučím (pokiaľ mám dobrého majstra). Čo je však omnoho dôležitejšie je samoštúdium. Týmto spôsobom som sa naučil omnoho viac ako mi kedy dal hociaký tréning a to teraz nežartujem. Samoštúdium zušľachťuje myšlienku trénovaného umenia a je určitým znakom toho že nás to naozaj zaujíma a baví. Môže nám priniesť viac skúseností aj z iných pohľadov/od iných majstrov ktoré sa nám zídu pri tvorení nových smerov a pri zocelovaní nášho štýlu. Môj štýl boja je mix asi 7mich umení ktoré som pozbieral a dal dokopy čo mi osobne sedí. Takže filozofia bojových umení je hlavne celkovo štúdium. Poznám veľa ľudí čo si myslia že sú úžasní keď chodili 3 mesiace na Thaiský Box, vyholili si hlavu a už sú tí zabijaci ktorí chodia po dnešních uliciach. Byť zabijakom...za tým musí byť omnoho viac ako len vizáž. Častokrát tí najnenápadnejší sú najnebezpečnejší a verte mi že viem o čom hovorím. Toto bol v skratke môj názor o tom čo je umenie a čo nie. Dokopy ani neviem koľko rokov sa tomu venujem ale: čo je skryté je potom viac prekvapivé keď sa to verejne vyhlási. To znamená že menej ukazovania že koľko rokov toho a tamtoho znamená ďalší krok k pochopeniu o čom bojové umenia vlastne naozaj sú. Teraz niečo k tej tvrdosti. Každý deň mlátim do steny, kliky vo všetkých možných pozíciach, sebatýranie s dubovým hranolom -predlaktie, päsť, píšťala, oblasť brucha a hrudného koša. Pílkový nôž je skvelá vec na päste (predtým ohriať na sporáku) pretože robí jemné trhlinky a bolí to ako sviňa, o soli Vám hovoriť nemusím. Tvrdosť nie je o slovách preto netreba o tom toľko hovoriť a preto keď dopíšem tento článok sa preskúšam či som bol hodný tohto dňa a či som bol dostatočne spravodlivý. Niekomu to môže pripadať naozaj šialené ale zvyknete si a o to Vám nejaký bolestivý zážitok bude pripadať ako šteklenie. Treba  všetko postupne ale zocelí to človeku myseľ, vôľu a aj šlachy a väzy všeobecne. Tvrdosť je to čo je potrebné pre pozíciu v špeciálnej jednotke. Každému Američanovi ktorý hovorí niečo o bolesti poviem že bolesť je len pocit. Ak si nezažil bolesť tak nežiješ život. Bolesť je prirodzenou súčasťou života či veríš v Boha alebo v smrť duše. Eutanázie? Tu nejde o to či cirkev povolila alebo nie. Ide o zdravý rozum. Dobre je to Váš život ale vy ste si ten život nekúpili, Vám ho niekto dal. Vysvetlím Vám to na jednoduchom príklade. Otec mi včera daroval autom, je trošku hrdzavé ale to ma tak irituje že sa vybúram a zničím auto a možno aj svoj život tým že ochrniem (príklad). To znamená že keď si zoberiem život je niečo ako keby som naschvál nabúral v 100km rýchlosti do betónovej steny s čínskym autom, zničím sa a vedel som to aj predtým než som zaujal pozíciu na rovinke pred tou stenou. Nebudem to ďalej preberať pretože viem že táto diskusia by nemala konca a boli by tu príspevky typu: čo má robiť keď je 60 rokov v kóme alebo v bolestiach. Poviem Vám niečo nepekné Pán Boh ma ochraňuj: "niekedy mám pocit Že je lepšie byť v kóme ako vidieť vaše zvrátene osobnosti a činy." Že to bolí? JE to údel života, nikto ma nepresvedčí o "kvalite" života. Ako je možné že pes nikdy nespácha samovraždu. Vie vydržať údel ktorý mu niekto nadelil. Ak je slepý tak bojuje aj keď vždy sú depresie. O to ľahšie to bude mať po smrti. To isté z tvrdosťou (je to v podstate tá istá téma len som doteraz vysvetľoval príklad) keď budem trénovať na tvrdosti, o to ľahšie sa mi bude prežívať bolesť, nepohoda a zmena o ktorej je tento blog taktiež. Všetci ma majte za blázna ale keby si urobíte trošku viac v hlave poriadok (nemoralizujem) a začnete študovať a prestanete veriť médiam a podobným *** ako fejsblud a vriťer. Začnete trošku vnímať svet, prírodu, kašlať na ekonómiu. Zvieratám stačí najjednoduchšia ekonómia: toto tvoje, toto moje, ak sa ti nepáči vypadni z mojej party. Keď došiel človek začal všetko meniť. Bodaj by tu nikdy nebol, však. Tie ohavnosti čo sme tomuto svetu urobili, hanbime sa. Každý z nás ma na tom podieľ, dokonca aj ja. Za to sa najviac hanbím. Našími prioritami sú peniaze, americký sen a podobné strešťenosti. Každý ma auto, dovolenky pri mori, sitcom v televízii, kvasené uhorky a chipsy? Choďte z tým niekam. Keď nemôžem piť žiadnu vodu bez úpravy? Kde to žijem? Skoro každý deň plačem nad tým čo robíme tejto Zemi. Je naším domovom a mi sa o ňu nestaráme, len všade vyhadzujeme špinu a roznášame zlobu a negativitu. Každý len súperí o známky a dokáže podraziť kamráta kvôli jednému číslu a potom vysokej škole? Do pekiel zo školami, kto hovorí že žijem vo svete kde môžem povedať svoj názor? Tak ho poviem. Školy (najmä v USA) sú vytvorené/nastavené programovo tak aby si sa v podstate nič nedozvedel, aby to nebolo veľmi ťažké (aby si ich oslavoval a rád chodil do školy každý deň) ale aby ti zabrala čo najviac času a nenechala priestor na svojhlavné zmýšlanie, vytváranie si vlastného pohľadu a názoru. Poznám týchto ľudí poviem Vám že sa teším na solárnu búrku a na všetky katastrofy ktoré prídu. Tak nám treba. Nenávidím svet v ktorom žijem a dúfam že sa to čo najskôr (po mojom príchode späť do sk) zmení a že začne nový cyklus odznova a že každý bude musieť ukázať svoju tvrdosť, vieru a súľad s matkou prírodou. Každému rozmýšlajúcemu prajem aby sem prišiel a uvidí o čom hovorím a začne zdieľať názor podobný môjmu. Hovorím pravdu o všetkom čo tu píšem a všetkým diablom čo to teraz čítajú dokonca aj majiteľom tejto korporácie prajem príjemný deň a môžte mi viete čo. Som Váš nepriateľ a vy o tom ani neviete. Na záver (ďalšia časť bude plná explicitných vyjadrení) Vám prikladám pár linkov ktorým sa oplatí venovať čas a aj sa zamyslieť a riadiť sa tým ak nás to osloví a nie len čumieť a povedať si že ó obdivujem toho človeka za tú pravdu a "mali by sme s tým niečo naozaj spraviť" a na druhý deň som znova ten istý konzumný bastard tejto doby. Odpuste mi ten nepokoj a rýchly slohový postup s nevyskladanými vetami ale mám dosť naponáhlo a keď hovorím to čo mám na jazyku a na rozume nie je to ideál slušnosti, ale čo si budeme hovoriť. Radšej pravdu a do očí ako klamať prívetivými slovami "tak ťuťi ňuňi. vieš". Onedlho spustím produkciu videí na mojom kanáli youtube ktorý som si založil pre túto tématiku. Všetkým prajem otvorené hlavy a žite s prírodným zákonom.

                                                                                                                    Canowicakte

http://www.youtube.com/watch?v=g7cylfQtkDg&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=tqfvUA2vRAM&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=9piIziXU9RE

Veta na dnes: Všetci hovoria o právach a možnostiach dnešku nikto o povinostiach a prirodzenosti konania (a či to neublíži môjmu domovu).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára