Stránky

sobota 7. apríla 2012

Ako Na Nás Vplýva Zlo

Pod slovom zlo si každý predstaví niečo iné. Určite sa nájde niekto komu príde na rozum človek typu vrah, zlodej, alebo podobná beštia. Nikto avšak nevidí zlo v celkom banálnych veciach ako internet, televízia a iné média, politika, biznis, školstvo a podobne. Dnes chcem rozoberať problematiku typu: Naozaj dostatočne vnímame zlo okolo nás?
V dobe keď vládne myseľ jedinca nad mysľou spoločnosti (o tom sa ale nehovorí) je tragédiou vidieť mojich rovesníkov ako vnímajú tento svet. Každý verí informáciám ktoré prichádzajú zo zdrojov ktoré by mali byť ale vôbec niesú pravdivé. Všimol som si že každá spoločnosť vždy potrebuje "pastiera". Je to jedno či hovoríme o cirkvy a veriacich alebo o spoločnosti ako takej ktorú riadia vlády.  Je to v podstate logické ale z dôvodu riadenia štátu alebo iného zoskupenia, avšak veľa ľudí zabúda na fakt že demokracia je riadená ľudmi nie jednotlivcom alebo určitou skupinou ľudí (to je len ideál pretože pravda je iná). Vláda by v tomto režime mala uskutočňovať ideály ľudí ktorí si ju zvolili. Lenže ako to dosiahnuť keď ľudia majú zvrátené ideály. Tu sa dostávamé k morálnej myšlienke: "je morálka ľudí daná od prírody alebo tu ide o ovplyvňovanie tohto systému hodnôt istou skupinou ktorá chce niečo z toho vyťažiť (napríklad byť pri moci a urobiť spoločnosť na svoj obraz)."
Najskôr si treba povedať čo to je tá morálka. Pre každého to znamená niečo iné avšak dnes pre väčšinu nič. V skutočnosti je to systém hodnôt ktorý obsahuje nepísané predpisy rozlišujúce dobro a zlo. Morálna spoločnosť je jednou z hlavných atribút dokonalej spoločnosti. Lenže opäť sa pýtam, sme od prírody nemorálni, alebo to niekto vytvára? Pretože nemám dojem že človek je zlé stvorenie, sme v podstate jedna ruka zo zvieratami a ukážte mi jedno zviera ktoré je od srdca a duše zlým. Neexistuje zlé zviera aspoň podľa môjho názoru. Existuje zviera ktoré sa stalo zlým počínaním inej bytosti napríklad človeka. Zoberme si príklad bitkárskych psov. Tí psy/tie psi (ja neviem) boli naučené ich pánom resp. bité a boli neskôr presvedčené že ostatné psiy sú zlé a že sa s nimi treba biť. Je to jednoduchý princíp ktorý ale funguje. Veľmi podobne je to aj z ľudmi. Keď je všeobecne známa nejaká pravda ktorá pravdou byť nemusí každý to berie ako fakt. Skoro nikto sa nenájde ktorý by urobil dieru v opone a nazrel čo za ňou v skutočnosti je a že celá pravda je len maškara. Takže môj názor je že túto morálku nám dnes určuje určitá skupina ľudí resp. sa nám ju snaží určovať. Je na každom aký postoj k tomu zaujme.
Sú spisy, dokumenty a teda dôkazy o podlých machináciach v najvyšších kruhoch a to myslím doslovne navyšších. Nie je nikoho kto by sa to pokúšal zmeniť. Práve som povedal niečo čo viem že nie je pravda. Nech ako študujem a bádam nenašiel som niekoho kto by verejne vystúpil (okrem ex-členov) proti pôsobeniu a za zničenie týchto spoločností. Tým som teda nemyslel len to že vystúpi a že povie len slová proti ale aj skutky, teda že by niečo proti nim aj vykonal. Nič také sa nedeje. Prečo?...Odpoveď je jednoduchá. Tento systém je ako chobotnica. Má prepracovaný plán, naozaj prepacovaný. Nedá sa zničiť ani revolúciou pretože má veľa členov, prsty za všetkým čo je dnes "in" a čo je "out" a čo vidíme v správach a kam vlastne celá spoločnosť kráča. Takže sa nemôže stať že niekto proti tomu systému by dostal šancu prehovoriť alebo nebodaj sa stal známym. Je to celé na jednu knihu (aj viacero) pretože každé spektrum tejto dnešnej spoločnosti je ovládané ľudmi z určitými cieľmi. 90 percent ľudí si myslí že to robia kvôli peniazom. Pravda je naozaj trpkejšia. Peniaze sú len jedným z ich prostriedkov. Keď si všimneme tak tí najbohatší sa obliekajú stroho, jednak preto lebo nechcú byť nápadní ale aj preto lebo im o peniaze nejde. Im nejde o to ako vyzerajú. Stačia im základné potreby. Im ide o životné presvedčenie a verte mi že s Dobrom to nič spoločné nemá. Sú synmi Diabla. V jednom malom meste v štátoch je jedno z miest kde sa stretávajú spičky z politiky, biznisu, filmografie a podobne. Nie je to zrovna posedenie za stolom ale vraždia sa tma zvieratá a uctievajú bosoráčiny a Zlo. Teraz si určite myslíte že som blázon, že je to vymyslené a že odkiaľ taký blud mám. Zlo nie je dokonalé a robí chyby. Preto sa ukázalo že aj v médiach sú pracovníci ktorí idú naozaj len za senzáciami a neuvedomujú si ako poškodia svojim šéfom. (samozrejme výhadzov istý) Na jednej tv stanici s a v 90tych rokoch objavil záznam z tohto miesta a bolo vidieť zábery na kňazov ktorí vyslovovali kúzla a kliatby a čítali opačne z Knihy Kníh a pálili kríže, vyvolávali démonom a podobne. Tento záznam trval asi 15-20 minút. Tieto zhromaždenia trvajú dodnes avšak s prísnejšími bezpečnostnými opatreniami. Mimochodom sa tam objavila aj vtedajšia hlava tohto štátu. (samozrejme to okamžite poprel na tlačovej diskusii) Urobte si vlastný názor ale hlavne študujte! Ide o to rozlišovať knihy a zdroje celkovo. Všetky knihy a zdroje ako internet majú dve stránky a o tom som hovoril v mojom druhom článku. Treba pátrať po tej faktickej stránke ktorá nám veľa prinesie v budovaní našich názorov a presvedčení. Ja som dospel k názoru že každý kto je slávny a má moc v dnešnej dobe, prešiel skúškou ktorú zabezpečili "riaditelia". Väčšina neobstála. Tí ktorí obstáli a boli čestní skončili v base alebo v hrobe. Je veľa ľudí ktorí obetovali život pre boj zo Zlom tohto sveta. Boli to ľudia ktorým patrí odomňa veľké Ďakujem! 95 percent týchto ľudí čo poukazovali na tieto skutočnosti stratili rodiny, išli do väzenia za činy ktoré nespáchali, či dokonca boli zavraždení. Tento systém je založený na rituáloch a má svoje pravidlá. Uctievanie čísel a astrológie je jednou z vecí okultiky a mystiky. Mystika je iným slovom tajuplnosť. Pre mňa to znamená rýpanie sa vo veciach do ktorých by sa nemal rýpať každý. Na pochopenie a zachovanie si vlastného úsudku je potreba mať veľmi silnú a neoblomnú vieru v Dobro. Veľa kňazov skončilo zle keď sa zaoberali temnou stránkou. Mystika je veľkou súčasťou Gréckych osobností. Tak isto si myslím že Grécka civilizácia bola jedna ruka zo zverstvami čo sa dejú teraz. Je to veľmi podobný princíp "hodnôt" ktoré neboli a niesú hodnotami až na pár výnimiek zahŕňajúcich ľudí. Každý má iný pohľad na zmysel života. Keď som kresťan mám iný zmysel ako ateista, budhista či žid. Ja mám pohľad taký že sa netreba toľko zaoberať extázou a kontaktu s Bohom tým myslím všetky tie pokusy o uniknutie z tela a podobne. Na to je život po živote lebo vtedy odchádzame z telesnje schránky. Tento život je na to aby som preukázal Bohu že či som súci toho života po živote a teda večného raja a nie večného ohňa. Toto je čisto len moje presvedčenie. Istá skutočnosť je že opäť veľa filozofov a ľudí čo sa tým zaoberajú majú na to odlišné názory už len na základný pojem a funkciu mystiky. Nemám dojem že by Kristus hovoril o tom aby sa každý zaoberal týmto problémom alebo funkciou. Ja mám kontakt s Najvyšším v motlitbe a nežiadam o nič viac pretože viem že možno po živote budem mať tú veľkú česť s Ním hovoriť priamo alebo aspoň ho spoznať aspoň na chvíľu. Ďalšia vec keď už tí filozofovia sa tak chcú kontaktovať s Bohom prečo nejdú do prírody? Príroda je pre mňa svätý priestor vytvorený práve Bohom. Tam sa cítim k nemu najbližšie a je mi najlepšie a nepotrebujem sa ani odvracať od tohto zmyslového sveta. Kto súcití s Diablom tak je mu lepšie pri počítači alebo televízii, kto chce kontakt s Bohom nech ide pod modrú oblohu. Nezatvárajte si oči pred pravdou! Ešte aj tá lenivosť je bratom zločinnosti. S týmto všetkým súvisí pokrok- veda, technológia, alchýmia a tak ďalej.  Prečo? Môj názor je že toto je Diablovo dielo pretože zoberme si príklad raja. Potrebovali tam technológiu?  Naozaj tam potrebovali všetky tie vymoženosti a to ako funguje svet? Prečo sa vždy snažíme hrať na Stvoriteľa? Veď čo potrebujeme k životu? Jedlo, vodu a súš. To je všetko. Ďalšia otázka je že prečo jednoducho neakceptujeme fakt že nikdy nebudeme vedieť všetko? Ja z časti uznávam teóriu panteizmu-naturalizmu ktorá hovorí o stelesnení Boha v prírode. V prírode osobne vidím dokonalosť. Všetko je tak premyslené a dokopy to tak zapadá že to nie je uveriteľné. Vec ktorú však neuznávam je to že za Boha považujú prírodu čo je nesprávne. Ja vidím prírodu ako služobníčku Božiu ktorá slúži ľudom ako domov. Vytvorená bola opäť tým Najvyšším takže niet sa už o čom sa baviť...Motto na dnes: Mundus vult decipi ergo decipiatur-Svet chce byť klamaný, nech je teda klamaný.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára